Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 2024 yılında emekli olacaklar ile 2025 yılında emekli olacakların aylıkları arasında oluşacak farkla ilgili çalışma yaptıklarını söyledi.
Bakan Işıkhan, çalışma saatlerinin değişimine ilişkin bir çalışmanın olmadığını belirtti. Bakan Işıkhan, “Hazine ve Maliye Bakanlığımız ile çalışıyoruz. Sayın Cumhurbaşkanı Yardımcımız ile bir araya gelip görüşeceğiz” açıklamasını yaptı.
Bakan Işıkhan, çalışma saatlerine ilişkin ise, “Böyle bir çalışmamız yok” dedi. (İLKHA)
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
63814 kez okundu
2
15 hisse hedef fiyatını yükseltti
11682 kez okundu
3
RE/MAX Tower 2026’ya “Sağlam Sistem – Sağlıklı Büyüme” Vizyonuyla Giriyor
7214 kez okundu
4
Ramazan öncesi hurma fiyatları açıklandı: Kilosu 190 TL’den başlıyor
5685 kez okundu
5
Yeni Alınan Buzdolabı Kaç Saatte Soğutur?
5051 kez okundu