Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank “Rekabetçiliğin anahtarı olan orta yüksek ve yüksek teknolojili ürünlerdeki yükseliş memnuniyet verici. Türkiye üretimle büyüyor.” dedi.
Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, Türkiye İstatistik Kurumu tarafından dün açıklanan şubat ayına ilişkin sanayi üretim verilerini değerlendiren Bakan Varank, şu ifadelere yer verdi:
“Sanayi üretimi şubat ayında yıllık yüzde 13,3, aylık ise yüzde 4,4 artış gösterdi. Rekabetçiliğin anahtarı olan orta yüksek ve yüksek teknolojili ürünlerdeki yükseliş de memnuniyet verici. Türkiye üretimle büyüyor.”
İLKHA
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
63814 kez okundu
2
15 hisse hedef fiyatını yükseltti
11682 kez okundu
3
RE/MAX Tower 2026’ya “Sağlam Sistem – Sağlıklı Büyüme” Vizyonuyla Giriyor
7217 kez okundu
4
Ramazan öncesi hurma fiyatları açıklandı: Kilosu 190 TL’den başlıyor
5689 kez okundu
5
Yeni Alınan Buzdolabı Kaç Saatte Soğutur?
5054 kez okundu