Ticaret Bakanı Mehmet Muş, Türkiye ekonomisinin ikinci çeyrek büyüme oranıyla ilgili açıklamada bulundu.
Sosyal medya hesabından açıklama yapan Muş, “Türkiye 2022 yılının 2. çeyreğinde %7,6 büyüyerek başarılı performansını sürdürmüştür. İhracat, büyümeye 3,87 puan katkı vermiş, büyümenin yarısı mal ve hizmet ihracatından kaynaklanmıştır. Net mal ve hizmet ihracatının büyümeye katkısı ise 2,7 puan olmuştur. Hayırlı olsun.” dedi.
İLKHA
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
63811 kez okundu
2
15 hisse hedef fiyatını yükseltti
11679 kez okundu
3
RE/MAX Tower 2026’ya “Sağlam Sistem – Sağlıklı Büyüme” Vizyonuyla Giriyor
7204 kez okundu
4
Ramazan öncesi hurma fiyatları açıklandı: Kilosu 190 TL’den başlıyor
5676 kez okundu
5
Yeni Alınan Buzdolabı Kaç Saatte Soğutur?
5041 kez okundu