Yurt Dışı E-Ticaret Operasyonunda DHL, TNT ve Fedex Kargo Takibi Nasıl Yapılır?

E-ticaret dünyasında başarıya ulaşmanın yolu, müşteri memnuniyetinde kusursuz bir süreç yaratmaktan geçiyor. Müşterilerin satın aldıkları üründen memnun olmasının en önemli koşullarından biri de, iyi bir kargo deneyimi yaşamak. Bu süreçte tercih ettiğiniz kargo firması ne olursa olsun, operasyon esnasında ürünleri kargoya verme hızınız, şirketin hızlı teslimat süreci önemli. E ihracat modeli ile, Amazon ya da Etsy üzerinden yurt dışına ürün satışı yapmayı düşünüyorsanız, tercih ettiğiniz kargo firmasının takip altyapısı önemli.

Kargo Takibi Nasıl Yapılır?

Yurt dışına ürün satışında, ister doğrudan gönderim yapın, isterseniz de dropshipping ile elinizde olmayan bir ürünü, doğrudan tedarikçinin alıcıya göndermesine aracılık yapın, kargo süreci önemlidir. Yurt dışı kargo sürecinde en çok tercih edilen kargo şirketlerine gelirsek, bunların arasında UPS, DHL, TNT ve Fedex yer alıyor.

DHL takip, TNT takip, Fedex takip süreci normalde farklı ekranlardan yapılan işlemler. Ancak kargo entegrasyonuna sahip bir altyapınız olması durumunda Fedex takip, TNT takip ve DHL takip süreçleri tek bir ekranda da yürütülebilir. Bunun için ne yapmamız gerekiyor diye merak ediyorsanız, Türkiye’de e ihracata adım atanların en çok tercih ettiği altyapıyı sunan Shipentegra, kusursuz kargo entegrasyonu çözümleri ile dünyanın dört bir yanına gönderebileceğiniz kargolarınızı, farklı şirketlerin takip kodları üzerinden izlemenizi sağlıyor. Müşteri memnuniyetinde en önemli konulardan biri olan kargoda, hem müşteriniz hem de kendiniz için kargo takibini, Shipentegra ile sorunsuz bir şekilde yapabilirsiniz.

Elektronik Fatura İle Süreci Profesyonelleştirin

E-ticaret alanında, iyi bir deneyim yaratmanın tek kuralı kargo değil. Bunun dışında fatura gibi mevzuatlarda da doğru adımları atmalı, süreci otomasyon haline getirmelisiniz. Elektronik fatura son dönemlerde herkesin tercih ettiği bir model ve bu sayede, ürün faturalarınızı kolay bir şekilde oluşturabilir, müşterilerinize iletebilirsiniz.

Elektronik fatura oluşturmada, e fatura ya da e arşiv fatura gibi modellerin olduğu ülkemizde, Gelir İdaresi Başkanlığı’nın sağladığı altyapı ile faturanızı anında oluşturabilir ve müşterilerinize gönderebilirsiniz. Bu da, müşteri tarafında hem güven, hem de iyi bir deneyim anlamına geliyor.

Gelişmiş E-Ticaret Entegrasyonları İle Mutlu Müşteriler

Türkiye’de e-ticaret ve e-ihracat alanında en iyi altyapıyı sunan Shipentegra, hem kargo, hem gümrük hem de fatura süreçlerinde önemli entegrasyonlara sahip. Shipentegra’ya dahil olduktan sonra, farklı pazar yerlerinde sattığınız ürünleri tek ekran üzerinden takip edebilir, hem kargo hem de faturalandırma süreçlerini yönetebilirsiniz. Gümrük gibi mevzuat işlemlerinde de zaman kaybetmemenizi sağlayan sistem, kargo tarafında ise UPS, DHL, TNT gibi şirketlerin entegrasyonuna sahip. Bu entegrasyon ile Fedex takip, TNT takip ya da DHL takip işlemleri son derece kolay.

Bu Haberi Paylaşın