DOLAR 46,4969 0.04%
EURO 52,8357 -0.2%
ALTIN 5.942,51-3,26
BITCOIN 2775707-4,19%
Yozgat
22°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Yozgat’ta tren raydan çıktı

ABONE OL
11 Eylül 2022 11:09
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Ankara’dan Kars’a giden yolcu treninin bir vagonu Yozgat’ın Şefaatli ilçesinde raydan çıktı.

Ankara-Kars seferini yapan Doğu Ekspresi, Yozgat’ın Şefaatli ilçesine bağlı Caferli köyü yakınlarında raydan çıktı.

Kazada ölen ya da yaralanan olmazken demir yolu bir süreliğine ulaşıma kapandı.

Yozgat Valisi Ziya Polat da kaza yerine gelerek yetkililerden bilgi aldı, yolculara geçmiş olsun dileğinde bulundu.

Trenin Yerköy istasyonuna çekildiğini belirten Polat, “Yolu açarsak tren yoluna devam edecek. Açılmazsa otobüslerle nakil yapabiliriz. O da olmazsa yurtlarımız hazır.” dedi.

İLKHA

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

meritbet