Hekim ve diş hekimi muayenesi için alınacak katılım payı miktarları Resmî Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi.
Sosyal Güvenlik Kurumu’nun Sağlık Uygulama Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliği Resmî Gazete’de yayımlandı.
Buna göre, sağlık ocaklarında hekim ve diş hekimi muayenelerinden katılım payı alınmayacak.
Devlet hastanelerinde 20 lira, eğitim ve araştırma hastaneleri ile üniversitesi hastanelerinde 45 lira katılım payı alınacak.
Eğer hastaneye sevk aile hekimi tarafından yapılmışsa katılım payı belirlenen miktarın yüzde 50’si kadar olacak. (İLKHA)
1
Hantavirüs Nedir? Belirtileri, Bulaşma Yolları, Tedavisi ve Korunma Yöntemleri
6588 kez okundu
2
Hızlı acıktıran besinlere dikkat !
5559 kez okundu
3
Boğaz Ağrısına Ne İyi Gelir? Doğal Tavsiyeler
5480 kez okundu
4
Op. Dr. Mehmet Durmuş Kurt: Hemoroid İçin Erken Tanı Önemli
5096 kez okundu
5
“Artık Tahammülüm Kalmadı” diyenler dikkat !
4943 kez okundu