DOLAR 46,6261 0.11%
EURO 53,0623 -0.07%
ALTIN 5.988,59-0,67
BITCOIN 2779580-1,55%
Yozgat
19°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

İsmail Kahraman: Şehirlerimizi niye kurtarıp duruyoruz

ABONE OL
29 Ağustos 2022 10:14
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Eski Başkanı İsmail Kahraman, “Şehirlerin kurtuluş yıldönümleri kutlanıyor. Kesinlikle karşıyım.” açıklamasını yaptı.

Rize’nin fethinin 561’inci yılı etkinliklerinde konuşan Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Eski Başkanı İsmail Kahraman, “Şehirlerin kurtuluş yıldönümleri kutlanıyor. Kesinlikle karşıyım. 2 Mart’ta Rize kurtulmuş, kim diyor? Yok Erzurum şu Mart’ta. Şehirlerin düşman işgalinden kurtuluşu dolayısıyla kutlama yapılmaz. ‘Ben esirdim, esaretim bitti, ben köleydim’ diye ikrarda bulunulmaz. Bu küçüklük kompleksi verir, bu yanlıştır, böyle şey olmaz. Fetihler kutlanır.

İstanbul’un kurtuluşu 6 Ekim, kim demiş? İzmir’in kurtuluşu 9 Eylül, kim demiş? Ne münasebet. Cihan harbi bitti, müstevliler alacaklarının birkaç kat mislini aldı ve öyle gittiler, çekildiler. Kurşun sıkmadık ki. 2 Mart’ta da aynı şey var. Ruslar çekildi gitti. Çarpışmadık, dövüşmedik, vuruşmadık. Tarihi doğru dürüst niye bilmiyoruz? Övünecek büyük bir tarihimiz varken kölelikten kurtulduğumuz tarihe niye bayram diyeceğiz. Fethettiğimiz tarihe diyeceğiz.” ifadelerine yer verdi.

İLKHA

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

meritbet