Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, Türkiye’nin ilk astronotu Alper Gezeravcı’nın da içinde bulunduğu Axiom-3 mürettebatını taşıyan uzay aracının Uluslararası Uzay İstasyonu’na giriş yaptığını sosyal medya hesabından “Gurur duy Türkiye” etiketiyle paylaştı.
İletişim Başkanı Altun, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Ülkemizin ilk astronotu Alper Gezeravcı’nın yer aldığı uzay aracının Uluslararası Uzay İstasyonu’na (UUİ) kenetlenmesinden sonraki tüm işlemlerin tamamlanmasıyla Axiom-3 (Ax-3) ekibi istasyona girdi. Gezeravcı, Türkiye’nin İnsanlı İlk Uzay Misyonu kapsamında, Uluslararası Uzay İstasyonu’nda 14 gün boyunca 13 farklı bilimsel deneye imza atacak.” ifadesini kullandı.
İletişim Başkanı Altun, paylaşımında Gezeravcı ve beraberindeki ekibin istasyona giriş görüntülerine de yer verdi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
1
Yeni Alınan Buzdolabı Kaç Saatte Soğutur?
5102 kez okundu
2
Buzdolabına Sinmiş Bozulmuş Et Kokusu Nasıl Giderilir?
3420 kez okundu
3
Ağıralioğlu: “TBMM tutanaklarında ‘bilinmeyen dil’ denilmesi rencide edici”
2851 kez okundu
4
En İyi Film İzleme Siteleri
1354 kez okundu