DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 28023300,83%
Yozgat
19°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

İletişim Başkanı Altun'dan, Gezeravcı'nın uzay yolculuğuna ilişkin paylaşım

İletişim Başkanı Altun'dan, Gezeravcı'nın uzay yolculuğuna ilişkin paylaşım

ABONE OL
22 Ocak 2024 13:17
İletişim Başkanı Altun'dan, Gezeravcı'nın uzay yolculuğuna ilişkin paylaşım
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, Türkiye’nin ilk astronotu Alper Gezeravcı’nın da içinde bulunduğu Axiom-3 mürettebatını taşıyan uzay aracının Uluslararası Uzay İstasyonu’na giriş yaptığını sosyal medya hesabından “Gurur duy Türkiye” etiketiyle paylaştı.

İletişim Başkanı Altun, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Ülkemizin ilk astronotu Alper Gezeravcı’nın yer aldığı uzay aracının Uluslararası Uzay İstasyonu’na (UUİ) kenetlenmesinden sonraki tüm işlemlerin tamamlanmasıyla Axiom-3 (Ax-3) ekibi istasyona girdi. Gezeravcı, Türkiye’nin İnsanlı İlk Uzay Misyonu kapsamında, Uluslararası Uzay İstasyonu’nda 14 gün boyunca 13 farklı bilimsel deneye imza atacak.” ifadesini kullandı.

İletişim Başkanı Altun, paylaşımında Gezeravcı ve beraberindeki ekibin istasyona giriş görüntülerine de yer verdi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

meritbet