DOLAR 46,5031 0.05%
EURO 52,7032 -0.44%
ALTIN 5.980,81-2,64
BITCOIN 28850540,04%
Yozgat
23°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

BioNTech aşısı için hatırlatma dozu randevuları açıldı

ABONE OL
10 Temmuz 2022 12:32
0

BEĞENDİM

ABONE OL

BioNTech aşısı yaptırmış ve üzerinden 6 ay geçmiş kişilere hatırlatma dozu tanımlandı.

Aşı uygulaması için Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS), e-Nabız hesabı veya Alo 182 üzerinden randevu alınabilecek.

E-nabız sistemine tanımlananlar bugünden itibaren randevu alıp aşı olabilecek.

3 doz BioNTech aşısı olanlar için bu 4’üncü doz olacak. 65 yaş ve üstü ile riskli gruplarda olanlar için bu 6’ncı doz aşı olacak.

Hatırlatma dozu için BioNTech, Sinovac veya TURKOVAC’tan biri tercih edilebilecek.

Sinovac ve Turkovac’ta ise hatırlatma dozu aralığı ise 3 ay olarak belirlenmişti.

Aşı olmak isteyenler, Covid-19 aşısına ilişkin durumunu e-Nabız hesabından veya 2023’e kısa mesaj (SMS) göndererek öğrenebilecek.

Aşı olacak gruplar arasında yer alan kişiler, randevu işlemi için MHRS uygulamasına yönlendirilecek ve tarihi geldiğinde randevu aldığı sağlık kuruluşuna gidecek.

İLKHA

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

meritbet