DOLAR 46,4850 0.03%
EURO 52,9316 -0.41%
ALTIN 6.172,54-1,43
BITCOIN 2889791-4,21%
Yozgat
18°

HAFİF YAĞMUR

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Bakan Koca hekimlerin “Tıp Bayramı”nı kutladı

ABONE OL
14 Mart 2022 11:36
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle hekim ve tıbbiyelileri kutladı.

Twitter hesabından bir mesaj yayınlayan Bakan Koca, şu ifadelere yer verdi:

“Kıymetli hekimler ve tıbbiyeliler, 14 Mart Tıp Bayramınızı kutluyorum. Bu ülkenin hekimleri savaşta, salgınlarda, zorlukta, geniş zamanda hep halkının yanında ve onun kahramanı olmuştur. Bizim hekimlerimizi eşsiz yapan insanımıza hizmet aşkıdır. Hizmet aşkıyla nice bayramlara.”

İLKHA

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

meritbet