Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, Ayasofya-i Kebir Cami-i Şerifi’nin 86 yıl aradan sonra ibadete açılmasının ikinci yıl dönümüne ilişkin paylaşım yaptı.
Ayasofya-i Kebir Cami-i Şerifi’nin tekrar ibadete açılmasının ikinci yıl dönümü dolayısıyla sosyal medya hesabından irat ettiği ilk hutbenin videosunu paylaşan Erbaş şu ifadeleri kullandı:
“İki yıl önce bugün Ayasofya Camii kıyamlarımız, secdelerimiz, dualarımız ve sevinçlerimizle yeniden dolup taşmıştı. İlahi, bu sevinci gönüllerimizde ve ülkemizde daim eyle. Bu ulu mabedi mahzun ve milletimizi de burada ibadet etmekten mahrum eyleme Allah’ım.”
İLKHA
1
Yeni Alınan Buzdolabı Kaç Saatte Soğutur?
5069 kez okundu
2
Buzdolabına Sinmiş Bozulmuş Et Kokusu Nasıl Giderilir?
3419 kez okundu
3
Ağıralioğlu: “TBMM tutanaklarında ‘bilinmeyen dil’ denilmesi rencide edici”
2836 kez okundu
4
En İyi Film İzleme Siteleri
1354 kez okundu