Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, elektrik tüketiminin öncü verilerinin sanayi üretiminin toparlanacağına işaret ettiğini söyledi.
Bakan Varank, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, temmuz ayına ilişkin sanayi üretim verilerini değerlendirdi.
Varank, şu ifadelere yer verdi:
“Sanayi üretimi, temmuzda yüksek ve orta-yüksek teknolojili sektörlerin öncülüğünde yıllık bazda yüzde 2,4 arttı. Bayram tatili döneminde ara verilen üretimin de etkisiyle aylıkta bir düşüş yaşansa da elektrik tüketiminin öncü verileri, endeksin tekrar toparlanacağına işaret ediyor.”
İLKHA
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
63809 kez okundu
2
15 hisse hedef fiyatını yükseltti
11675 kez okundu
3
RE/MAX Tower 2026’ya “Sağlam Sistem – Sağlıklı Büyüme” Vizyonuyla Giriyor
7180 kez okundu
4
Ramazan öncesi hurma fiyatları açıklandı: Kilosu 190 TL’den başlıyor
5651 kez okundu
5
Yeni Alınan Buzdolabı Kaç Saatte Soğutur?
5006 kez okundu