Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, ihtiyaç sahibi hanelere yönelik hayata geçirilen Doğalgaz Tüketim Desteği ödemelerine başladı.
Doğalgaz Tüketim Desteğinden hem faturalı hem de ön ödemeli sayaç kullanan haneler yararlanabilecek.
Vatandaşlar, e-Devlet’ten yaptıkları başvuruları onaylandıktan sonra PTT’ye gidip faturalarını ibraz ederek destekten yararlanabilecek.
Ön ödemeli sayaç kullanan vatandaşların ise destek miktarı kartlarına yatırılacak.
Sağlık raporu bulunan kronik hastalara veya hayatlarını cihaza bağlı sürdüren vatandaşlara ek ödeme yapılacak.
Destekten, ihtiyaç sahibi olan, doğalgaz altyapısı bulunan 647 ilçe/beldede ikamet eden ve doğalgaz abonesi olan bütün vatandaşlar yararlanabilecek.
Ödemesi yapılan ilk taksit tutarı bölgelerin mevsimsel durumuna göre 225 TL ile 575 TL arasında değişecek.
İLKHA
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
63810 kez okundu
2
15 hisse hedef fiyatını yükseltti
11676 kez okundu
3
RE/MAX Tower 2026’ya “Sağlam Sistem – Sağlıklı Büyüme” Vizyonuyla Giriyor
7197 kez okundu
4
Ramazan öncesi hurma fiyatları açıklandı: Kilosu 190 TL’den başlıyor
5668 kez okundu
5
Yeni Alınan Buzdolabı Kaç Saatte Soğutur?
5025 kez okundu