Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle hekim ve tıbbiyelileri kutladı.
Twitter hesabından bir mesaj yayınlayan Bakan Koca, şu ifadelere yer verdi:
“Kıymetli hekimler ve tıbbiyeliler, 14 Mart Tıp Bayramınızı kutluyorum. Bu ülkenin hekimleri savaşta, salgınlarda, zorlukta, geniş zamanda hep halkının yanında ve onun kahramanı olmuştur. Bizim hekimlerimizi eşsiz yapan insanımıza hizmet aşkıdır. Hizmet aşkıyla nice bayramlara.”
İLKHA
1
Hantavirüs Nedir? Belirtileri, Bulaşma Yolları, Tedavisi ve Korunma Yöntemleri
6536 kez okundu
2
Hızlı acıktıran besinlere dikkat !
5512 kez okundu
3
Boğaz Ağrısına Ne İyi Gelir? Doğal Tavsiyeler
5476 kez okundu
4
Op. Dr. Mehmet Durmuş Kurt: Hemoroid İçin Erken Tanı Önemli
5047 kez okundu
5
“Artık Tahammülüm Kalmadı” diyenler dikkat !
4895 kez okundu