Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, lise son sınıfta olan öğrenvilerin devamsızlıktan bırakılmayacaklarını söyledi.
Bakan Özer, üniversite sınavı öncesi lise son sınıf öğrencilerinin yaşadıkları okula devam stresine ilişkin açıklamalarda bulundu.
Özer, “12. sınıf öğrencilerimizi devamsızlıktan bırakmayacağız, öğrencilerimizin hiçbir kaygısı olmasın. Tüm öğrencilerimizi devamsızlıkla ilgili hiçbir sorun olmadan mezun edeceğiz. Sorumluluk sınavına girip sınıf geçmeyle ilgili de çok esneklik yapacağız. Hangi dersleri aldıysa hepsinden sorumluluk sınavına girebilecek öğrenci. Amacımız, öğrencilerimize imkan verip, eğer başarabilirlerse hiç yıl kaybı olmadan süreçleri rahatlıkla ilerletebilecekleri, kariyerlerine devam edebilecekleri bir mekanizma inşa etmek. Hem sorumlu dersi olan öğrencilerimiz, diğer sınıf kademelerindeki öğrencilerimiz rahat olsunlar onlara her türlü desteği sağlayacağız. Tekrar tekrar sorumluluk sınavlarını vereceğiz. 12. sınıf öğrencilerimiz artık devamsızlık konusunu kafalarından çıkarsınlar.” dedi.
İLKHA
1
Bakan Yusuf Tekin’den Önemli Açıklamalar: Ara Tatiller Kalkıyor mu, Zorunlu Eğitim Süresi Değişecek mi?
3976 kez okundu
2
Dijital Eğitimde Yapay Zeka Kullanımı: Geleceğin Sınıfı Bugünden Nasıl Kurulur?
3835 kez okundu
3
Türk Öğrencilerden Yapay Zekâ Alanında Dünya Dereceleri
3721 kez okundu
4
“Kaygını Yönet, Potansiyelini Keşfet” Projesi Yeni Dönem Hazırlıkları Başladı
3375 kez okundu
5
Sınıftaki olay basit bir şımarıklık değil, ‘Dijital Mobbing’dir
3246 kez okundu