2022-YKS Ek Yerleştirme Takvimi’ne göre, ek yerleştirme tercihleri 13 Eylül’de sona erecek.
2022-YKS sonuçlarına göre 2022-2023 akademik yılı için yükseköğretim programlarına ek yerleştirme tercihleri 7 Eylül’de başladı.
Adaylar, tercihlerini T.C. kimlik numaraları ve şifreleri ile ÖSYM’nin “https://ais.osym.gov.tr” internet adresinden veya ÖSYM aday işlemleri mobil uygulamasından yapabiliyor.
Ek yerleştirme işlemleri, ÖSYM tarafından yürütülüyor.
Ek yerleştirme tercihleri yarın saat 23.59’da sona erecek.
Ek yerleştirme için ücret ödemeleri ise 14 Eylül’de yapılacak. 30 liralık ücret saat 23.59’a kadar yatırılabilecek.
Tercih ettikleri programlara yerleşme hakkı kazanan adaylar, 25-28 Eylül’de elektronik kayıt yaptırabilecek.
Bu yıl yerleştirmede boş kalan ve kayıt yaptırmayanlarla birlikte üniversitelerde 122 binin üzerinde ek yerleştirme kontenjanı bulunuyor.
İLKHA
1
Bakan Yusuf Tekin’den Önemli Açıklamalar: Ara Tatiller Kalkıyor mu, Zorunlu Eğitim Süresi Değişecek mi?
3981 kez okundu
2
Dijital Eğitimde Yapay Zeka Kullanımı: Geleceğin Sınıfı Bugünden Nasıl Kurulur?
3841 kez okundu
3
Türk Öğrencilerden Yapay Zekâ Alanında Dünya Dereceleri
3726 kez okundu
4
“Kaygını Yönet, Potansiyelini Keşfet” Projesi Yeni Dönem Hazırlıkları Başladı
3380 kez okundu
5
Sınıftaki olay basit bir şımarıklık değil, ‘Dijital Mobbing’dir
3251 kez okundu