Başkan Ferhat Yılmaz, 25 Eylül- 1 Ekim İtfaiye Haftası dolayısıyla, ilçe İtfaiye Müdürlüğü personeli ile bir araya geldi.
Türk İtfaiye Teşkilatının 307. Kuruluş Yıl Dönümü ve İtfaiye Haftası olduğunu belirten Başkan Yılmaz, gerçekleşen ziyarette şu açıklamalarda bulundu:
“İlçe halkımızın can ve mal güvenliği için 24 saat canla başla çalışan tüm itfaiyecilerimizin haftasını kutlamak için itfaiye müdürlüğü ekiplerimizi ziyaret etmiş bulunmaktayız. İtfaiyecilerimiz zor şartlarda mesai mefhumu gözetmeden büyük bir özveriyle çalışmaktadırlar. Ülkemizde, geçtiğimiz günlerde yaşanan orman yangınlarında da itfaiyeciliğin önemini bir kez daha anladık. Bu duygu ve düşünce ile zaman zaman bir canı kurtarmak pahasına ölümü göze alarak büyük fedakarlık gösteren itfaiyecilerimiz, itfaiye Teşkilatımızın İtfaiyecilik Haftası’nı kutluyorum.” dedi.
Ziyarette günün anlam ve önemine binayen, İtfaiye Müdürü Mehmet Nazlı’ya ve itfaiye personeline çeşitli hediyeler takdim edildi.
1
Kadışehri Belediye Başkanı Davut Karadavut: “AK Parti’ye geçtim, mesele bundan ibaret”
6664 kez okundu
2
Sorgun Hayvan Pazarı Yeniden Açıldı
6537 kez okundu
3
Okullar tatil edildi! 29 Aralık Pazartesi kar tatili olan il ve ilçeler
5995 kez okundu
4
Yozgat Valisi Özkan’dan Yaralı Polis Memurlarına Geçmiş Olsun Ziyareti
5299 kez okundu
5
Sorgun Belediyesi’nden Anlamlı Ağaçlandırma Hamlesi: 1.500 Fidan Toprakla Buluştu
5060 kez okundu