Dışişleri Bakan Yardımcısı Büyükelçi Sedat Önal ve Gürcistan Dışişleri Bakan Yardımcısı Lasha Darsalia başkanlığındaki heyetler arasında siyasi istişareler bugün Gürcistan’da gerçekleştirilecek.
Dışişleri Bakanlığından yapılan yazılı açıklamada, “Ülkemiz ile Gürcistan arasında siyasi istişareler, Dışişleri Bakan Yardımcısı Büyükelçi Sedat Önal ve Gürcistan Dışişleri Bakan Yardımcısı Lasha Darsalia başkanlığındaki heyetler arasında 7 Eylül 2022 tarihinde Gürcistan’da yapılacaktır. İstişarelerde, stratejik ortağımız ve yakın komşumuz Gürcistan’la ikili ilişkilerimiz gözden geçirilecek; bölgesel ve uluslararası gelişmeler istişare edilecektir” denildi.
İLKHA
1
Tuvalet Sonrası El Yıkama Oranları Açıklandı: Türkiye Avrupa’da İkinci Sırada
5767 kez okundu
2
Kurtuba yakınlarında iki tren raydan çıktı, 10 ölü, 25 yaralı
5082 kez okundu
3
Türkiye’den Suriye’deki “Ateşkes ve tam entegrasyon anlaşması”na destek mesajı
4994 kez okundu
4
İki İsrail Büyükelçiliği çalışanı öldürüldü
4953 kez okundu
5
Gazze’de her şey en ağır haliyle devam ediyor
4636 kez okundu