Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, bu aylarda klima kullanılırken bazı önlemlerin alınması gerektiğini söyledi.
Sosyal medya hesabı üzerinde paylaşımda bulunan Koca, çok sıcak günlerde dış ortamla klimalı ortam arasında 7-8 dereceden fazla ısı farkı oluşmamasına dikkat edilmesi gerektiği uyarısında bulundu.
Paylaşımında Koca, “Bu aylarda klima kullanırken bazı önlemler almalıyız. Klimanın bulunduğu ortamda nem oranı yüz 40 – 50 civarında tutulmalı. Zaman zaman pencereler açılarak temiz havanın ortama girmesi sağlanmalı. Ortam sıcaklığı mutlaka 22-24°C arasında olmalı. Çok sıcak günlerde dış ortamla klimalı ortam arasında 7-8 dereceden fazla ısı farkı oluşmamasına dikkat edilmeli. Bunların ihmal edilmesi sağlık sorunlarına yol açabilir.” ifadelerine yer verdi. (İLKHA)
1
Hantavirüs Nedir? Belirtileri, Bulaşma Yolları, Tedavisi ve Korunma Yöntemleri
6511 kez okundu
2
Hızlı acıktıran besinlere dikkat !
5489 kez okundu
3
Boğaz Ağrısına Ne İyi Gelir? Doğal Tavsiyeler
5470 kez okundu
4
Op. Dr. Mehmet Durmuş Kurt: Hemoroid İçin Erken Tanı Önemli
5026 kez okundu
5
“Artık Tahammülüm Kalmadı” diyenler dikkat !
4873 kez okundu