MSI, Radeon RX 6800 Serisi Grafik Kartlarını Piyasaya Sürüyor

MSI, çığır açan AMD RDNA 2 oyun mimarisiyle desteklenen Radeon RX 6800 Serisi grafik kartlarını resmi olarak duyurdu.

MSI Radeon RX 6800 ve Radeon RX 6800 XT grafik kartları, muhteşem 4K oyun deneyimlerini güçlendirmek için yeni performans seviyeleri, inanılmaz görsel doğruluk ve gelişmiş özellikler sağlar.

MSI Radeon RX 6800 Serisinin merkezinde yer alan AMD RDNA2 oyun mimarisi, optimum performans ve verimlilik kombinasyonunu sunmak için tasarlanmıştır.

Daha düşük güç tüketimiyle daha yüksek performans sağlamak için tasarlanmış çığır açan yüksek hızlı bir tasarıma ve gelişmiş güç verimliliğine ve veri hareketini, gecikmeyi ve güç kullanımını en aza indirecek şekilde tasarlanmış yeni bir önbellek hiyerarşisine sahiptir.

Ayrıca DirectX 12 Ultimate desteği, oyunları yeni bir gerçekçilik düzeyine yükseltmek için ışın izleme, hesaplama ve rasterleştirilmiş efektlerin güçlü bir karışımını sunar.

AMD Infinity Önbellek – 4K ve 1440p oyunlara uygun, en yüksek ayrıntı seviyesinin etkinleştirildiği, yüksek performanslı, son düzey bir veri önbelleği. 128 MB kalıp üzerinde önbellek, geleneksel mimari tasarımlara kıyasla daha yüksek genel oyun performansı sağlayarak gecikmeyi1 ve güç tüketimini2 önemli ölçüde azaltır.

AMD Akıllı Erişim Belleği3 – AMD Ryzen 5000 Serisi işlemciler, AMD B550 ve X570 anakartlar ve Radeon RX 6000 Serisi grafik kartlarına sahip sistemlerin ayrıcalıklı bir özelliği. AMD Ryzen işlemcilere, CPU işlemeyi hızlandırmaya yardımcı olmak ve oyun performansında bir artış sağlamak için yüksek hızlı GDDR6 grafik belleğine daha fazla erişim sağlar.

DirectX Raytracing (DXR) – Her bir hesaplama birimine yüksek performanslı, sabit işlevli bir Ray Accelerator motoru ekleyen AMD RDNA 2 tabanlı grafik kartları, DXR ile gerçek zamanlı aydınlatma, gölge ve yansıma gerçekliği sağlamak için optimize edilmiştir. Geliştiriciler, hibrit oluşturmayı mümkün kılan AMD FidelityFX ile eşleştirildiğinde, görüntü kalitesi ve performansın optimum bir kombinasyonunu sağlamak için rasterleştirilmiş ve ışın izlemeli efektleri birleştirebilir.

Bu Haberi Paylaşın