Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamındaki yerleştirme sonuçlarına göre liselerin boş kontenjanları ve taban puanları “e-okul.meb.gov.tr” adresinde açıklandı.
LGS kapsamında merkezî yerleştirmeyle öğrenci alan liselerin taban puanları ve yüzdelik dilimler tablosu ile boş kontenjanlar belli oldu. Liselerin yerleştirme sonuçlarına göre oluşan taban puanları ile boş kontenjanlarına “e-okul.meb.gov.tr” internet adresinden ulaşılabiliyor.
Öte yandan, LGS kapsamında yerleştirmeye esas birinci nakil başvuruları başladı.
İlk yerleştirmede yerleşemeyen veya yerleştiği okulu değiştirmek isteyen öğrenciler için yerleştirme süreci devam edecek.
25-29 Temmuz arası, yerleştirmeye esas 1. nakil tercih dönemi olacak. Yerleştirmeye esas 1. nakil sonuçları, 1 Ağustos’ta açıklanacak.
Yerleştirmeye esas 2. nakil tercih başvuruları, 1-5 Ağustos’ta yapılabilecek; sonuçlar 8 Ağustos’ta açıklanacak.
Böylece merkezî yürütülen ana yerleştirme süreci, 8 Ağustos 2022 tarihinde tamamlanmış olacak.
Hiçbir okula yerleşemeyen öğrenciler için il/ilçe öğrenci yerleştirme ve nakil komisyonlarınca yerleştirme başvuruları alınacak ve 19 Ağustos 2022 tarihinde yerleştirme süreci tamamlanacak.
İLKHA
1
Bakan Yusuf Tekin’den Önemli Açıklamalar: Ara Tatiller Kalkıyor mu, Zorunlu Eğitim Süresi Değişecek mi?
4004 kez okundu
2
Dijital Eğitimde Yapay Zeka Kullanımı: Geleceğin Sınıfı Bugünden Nasıl Kurulur?
3864 kez okundu
3
Türk Öğrencilerden Yapay Zekâ Alanında Dünya Dereceleri
3750 kez okundu
4
“Kaygını Yönet, Potansiyelini Keşfet” Projesi Yeni Dönem Hazırlıkları Başladı
3404 kez okundu
5
Sınıftaki olay basit bir şımarıklık değil, ‘Dijital Mobbing’dir
3273 kez okundu