Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, 2025 yılında bin yeni Aile Sağlığı Merkezi açılacağını bildirdi.
TBMM Genel Kurulunda Sağlık Bakanlığının 2025 yılı bütçesine ilişkin sunum yapan Bakan Memişoğlu, birinci basamak sağlık hizmetlerini güçlendirmeye devam edeceklerini belirterek, yeni Aile Sağlığı Merkezi açacaklarını söyledi.
Memişoğlu, “2025 yılında 1000 yeni aile sağlığı merkezi açacağız. Mahalle kültürünü yaşatacak ve kurumsal kimliği yansıtacak çok güzel aile sağlığı merkezi projeleri hazırladık. Yeni yılla birlikte bunları hızla inşa edeceğiz.” bilgisini verdi. (İLKHA)
1
Hantavirüs Nedir? Belirtileri, Bulaşma Yolları, Tedavisi ve Korunma Yöntemleri
6550 kez okundu
2
Hızlı acıktıran besinlere dikkat !
5523 kez okundu
3
Boğaz Ağrısına Ne İyi Gelir? Doğal Tavsiyeler
5476 kez okundu
4
Op. Dr. Mehmet Durmuş Kurt: Hemoroid İçin Erken Tanı Önemli
5061 kez okundu
5
“Artık Tahammülüm Kalmadı” diyenler dikkat !
4909 kez okundu