Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, yeni eğitim öğretim dönemine, tedbir ve yüksek dikkatle, eylül ayında başlayacaklarını açıkladı.
Sosyal medya hesabından açıklama yapan Bakan Selçuk, şu ifadeleri kullandı:
“Etkinliklerimiz yaz boyu telafi kapsamında devam ediyor. Tedbirlerimiz ve yüksek dikkatimizle yeni döneme eylül ayında başlayacağız inşallah. Aşı olan herkes, kendi sağlığının takipçisi ve yüz yüze eğitime başlama sürecinin destekçisidir”
İLKHA
1
Bakan Yusuf Tekin’den Önemli Açıklamalar: Ara Tatiller Kalkıyor mu, Zorunlu Eğitim Süresi Değişecek mi?
4004 kez okundu
2
Dijital Eğitimde Yapay Zeka Kullanımı: Geleceğin Sınıfı Bugünden Nasıl Kurulur?
3864 kez okundu
3
Türk Öğrencilerden Yapay Zekâ Alanında Dünya Dereceleri
3750 kez okundu
4
“Kaygını Yönet, Potansiyelini Keşfet” Projesi Yeni Dönem Hazırlıkları Başladı
3404 kez okundu
5
Sınıftaki olay basit bir şımarıklık değil, ‘Dijital Mobbing’dir
3273 kez okundu