DOLAR 46,5002 0.05%
EURO 52,7850 -0.29%
ALTIN 6.092,31-0,83
BITCOIN 29109120,32%
Yozgat
21°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Bakan Koca: Datça’daki yangından 19 kişi etkilendi

ABONE OL
14 Temmuz 2022 10:38
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Muğla’nın Datça ilçesindeki orman yangınından 19 kişinin etkilendiğini söyledi.

Sosyal medya hesabından Datça’daki yangına ilişkin bilgi veren Bakan Koca, şu ifadeleri kullandı:

“Muğla Datça’daki orman yangını maalesef devam ediyor. Şu ana kadar olaydan 19 kişi etkilendi. 9 kişinin tedavisi halen sürüyor, 9 kişi taburcu edildi, 1 kişi ise tedaviye ihtiyaç duymadı. 84 sağlık personelimiz; 18 ambulans, 9 UMKE Timi ve 1 Mobil Komuta Aracıyla görev başında”

İLKHA

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

meritbet