DOLAR 46,4710 0.04%
EURO 53,3124 0%
ALTIN 6.265,040,96
BITCOIN 29969180,54%
Yozgat
19°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Kış lastiği uygulaması sona eriyor

ABONE OL
29 Mart 2022 13:14
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Kış aylarında trafikte yer alan şehirlerarası yük ve yolcu taşıyan ticari araçlar için kış lastiği uygulaması, 1 Nisan itibarıyla sona erecek.

Şehirler arası yük ve yolcu taşıyan ticari araçlarda zorunlu olan kış lastiği uygulaması, 1 Aralık 2021’de başladı.

Geçen sürede araçların denetimi, Emniyet Genel Müdürlüğü, Jandarma Genel Komutanlığı, Ticaret Bakanlığının sınır kapılarındaki birimleri ve belediyeler tarafından gerçekleştirildi.

Kurala uymayan araç sürücülerine 885 lira ceza kesildi.

Söz konusu uygulama, 1 Nisan itibarıyla sona erecek.

İLKHA

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

meritbet