Kış aylarında trafikte yer alan şehirlerarası yük ve yolcu taşıyan ticari araçlar için kış lastiği uygulaması, 1 Nisan itibarıyla sona erecek.
Şehirler arası yük ve yolcu taşıyan ticari araçlarda zorunlu olan kış lastiği uygulaması, 1 Aralık 2021’de başladı.
Geçen sürede araçların denetimi, Emniyet Genel Müdürlüğü, Jandarma Genel Komutanlığı, Ticaret Bakanlığının sınır kapılarındaki birimleri ve belediyeler tarafından gerçekleştirildi.
Kurala uymayan araç sürücülerine 885 lira ceza kesildi.
Söz konusu uygulama, 1 Nisan itibarıyla sona erecek.
İLKHA
1
Yeni Alınan Buzdolabı Kaç Saatte Soğutur?
5004 kez okundu
2
Buzdolabına Sinmiş Bozulmuş Et Kokusu Nasıl Giderilir?
3414 kez okundu
3
Ağıralioğlu: “TBMM tutanaklarında ‘bilinmeyen dil’ denilmesi rencide edici”
2783 kez okundu
4
En İyi Film İzleme Siteleri
1350 kez okundu