Yozgat’ta eskiyen, ömrünü tamamlayan ve sürekli patlayan 4 kilometrelik içme suyu ana isale hattı yenileniyor.
Konu ile ilgili olarak Yozgat Belediye Başkanı Celal Köse twitter hesabından paylaşımda bulundu.
“Hemşehrilerimiz kanserojen asbestli borulardan su içmesin diye çalışmalarımızı hızlandırdık. Eskiyen, ömrünü tamamlayan ve sürekli patlayan 4 kilometrelik içme suyu ana isale hattımızı Avrupa Birliği standartlarına uygun düktil borularla yenileyerek aktif hale getiriyoruz.”
1
Kadışehri Belediye Başkanı Davut Karadavut: “AK Parti’ye geçtim, mesele bundan ibaret”
6660 kez okundu
2
Sorgun Hayvan Pazarı Yeniden Açıldı
6534 kez okundu
3
Okullar tatil edildi! 29 Aralık Pazartesi kar tatili olan il ve ilçeler
5992 kez okundu
4
Yozgat Valisi Özkan’dan Yaralı Polis Memurlarına Geçmiş Olsun Ziyareti
5294 kez okundu
5
Sorgun Belediyesi’nden Anlamlı Ağaçlandırma Hamlesi: 1.500 Fidan Toprakla Buluştu
5057 kez okundu