Niğde’nin Bor ilçesinde dün meydana gelen 5.1 şiddetinde ki deprem nedeniyle Sorgun Belediye Başkanı M. Erkut Ekinci “geçmiş olsun” mesajı yayınladı.
Sorgun Belediye Başkanı M. Erkut Ekinci twitter hesabından ilettiği mesajında “Niğde’nin Bor ilçesinde meydana gelen ve çevre illerde de hissedilen depremden etkilenen tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Rabbim ülkemizi, milletimizi her türlü afetten korusun.” ifadesini kullandı.
1
Kadışehri Belediye Başkanı Davut Karadavut: “AK Parti’ye geçtim, mesele bundan ibaret”
6617 kez okundu
2
Sorgun Hayvan Pazarı Yeniden Açıldı
6500 kez okundu
3
Okullar tatil edildi! 29 Aralık Pazartesi kar tatili olan il ve ilçeler
5951 kez okundu
4
Yozgat Valisi Özkan’dan Yaralı Polis Memurlarına Geçmiş Olsun Ziyareti
5253 kez okundu
5
Sorgun Belediyesi’nden Anlamlı Ağaçlandırma Hamlesi: 1.500 Fidan Toprakla Buluştu
5021 kez okundu