Belediye Başkanı M. Erkut Ekinci eşliğinde yetkililerden bilgi alan Yozgat Valisi Polat ” İlimizin Jeotermal potansiyeli çok yüksek. Sorgun’un bu alanda sahip olduğu kaynaklar oldukça fazla ve Jeotermal kaynaklarımızı turizm, sağlık, tarım ve diğer alanlarda daha fazla kullanmalıyız. Bu alanda yapılacak her türlü yatırımın sonuna kadar arkasındayız ” dedi.
Sorgun Belediye Başkanı M.Erkut Ekinci “İlçemizde jeotermal ısı merkezimiz ile 1.500 eşdeğer konutun ısınması sağlanıyor. Otel ve kaplıcalarımızda şifalı sularımız kullanılıyor. Termal turizm alanında ise projelerimiz mevcut. Gerekli desteği sağladığımızda inşallah Sorgun’umuz Türkiye genelinde termal turizm, sağlık ve tarım alanında sayılı yerler arasında olacak” dedi.
Kaynak: https://www.haberfaktor.com/sorgun-belediyesi-jeotermal-enerji-isi-merkezi/
1
Kadışehri Belediye Başkanı Davut Karadavut: “AK Parti’ye geçtim, mesele bundan ibaret”
6581 kez okundu
2
Sorgun Hayvan Pazarı Yeniden Açıldı
6464 kez okundu
3
Okullar tatil edildi! 29 Aralık Pazartesi kar tatili olan il ve ilçeler
5912 kez okundu
4
Yozgat Valisi Özkan’dan Yaralı Polis Memurlarına Geçmiş Olsun Ziyareti
5212 kez okundu
5
Sorgun Belediyesi’nden Anlamlı Ağaçlandırma Hamlesi: 1.500 Fidan Toprakla Buluştu
4986 kez okundu