Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin telefonda görüştü.
Kremlin’den görüşmeye ilişkin açıklama yapıldı. Açıklamada “Erdoğan, SSCB’nin eski Devlet Başkanı Gorbaçov’un ölümü nedeniyle başsağlığı diledi. Erdoğan Rusya’nın, Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı misyonunun Zaporijya Nükleer Santrali ziyareti organizasyonundaki yapıcı rolüne dikkat çekti.” ifadelerini kullandı.
Görüşmede, tahıl koridoru anlaşmasının da ele alındığı kaydedildi.
İLKHA
1
Tuvalet Sonrası El Yıkama Oranları Açıklandı: Türkiye Avrupa’da İkinci Sırada
5693 kez okundu
2
Kurtuba yakınlarında iki tren raydan çıktı, 10 ölü, 25 yaralı
5005 kez okundu
3
Türkiye’den Suriye’deki “Ateşkes ve tam entegrasyon anlaşması”na destek mesajı
4913 kez okundu
4
İki İsrail Büyükelçiliği çalışanı öldürüldü
4880 kez okundu
5
Gazze’de her şey en ağır haliyle devam ediyor
4563 kez okundu