DOLAR 46,4919 0%
EURO 52,9917 0.02%
ALTIN 6.143,540,01
BITCOIN 2907806-2,69%
Yozgat
21°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Siyonist işgal rejimi, 2022’de Filistinlilere ait 300 evi yıktı

ABONE OL
6 Haziran 2022 20:21
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Birleşmiş Milletler, siyonist işgal rejiminin, bu yılın başından itibaren Batı Şeria ve Kudüs’te Filistinlilere ait 300 yapıyı yıktığını belirtti.

Birleşmiş Milletler (BM) İnsani İşler Koordinatörlüğü (OCHA), Siyonist işgal rejimi 2022 yılının ilk 5 ayında işgal altındaki topraklardaki bölgelerde gerçekleştirdiği yıkımların bilançosunu ortaya koydu.

İşgal rejimi, bu yılın başından bu yana işgal altındaki Batı Şeria’da Filistinlilere ait ev ve yaşam alanlarından oluşan 300 yapıyı yıktı.

OCHA, açıklamasında, “Yıkım gerçekleşirse 32 yetişkin ve 42 çocuk, zorla tahliye edilecek. Bina sakinlerinden Filistinli iki mülteci ailenin yanı sıra daha önce de yıkım yaşayan iki aile 2 yıl içinde ikinci kez yerinden edilecek” denildi.

İLKHA

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

meritbet